Nauczyciele prowadzący grupę to:
mgr Aneta Cholewka
mgr Emilia Frydrych
e-mail grupowy: misie2020@autograf.pl
Konsultacje dla rodziców: p. Aneta – poniedziałek godz. 15:00 – 15:30
p. Emilia – wtorek godz. 11:00 – 11:30
MAJ – grupa JAGÓDKI
Tematy kompleksowe:
- Kto wymyślił naszą flagę?
- Jak być Eko?
- Czyim domem jest łąka?
- Jak daleko pada jabłko od jabłoni?
Po zakończeniu miesiąca dziecko:
– stara się mówić poprawnie pod względem artykulacyjnym, gramatycznym, fleksyjnym i składniowym;
– przedstawia w zabawie czy działaniu swoje pomysły, słuchając także pomysłów innych uczestników;
– uważnie słucha opowiadania i wypowiada się na temat jego treści;
– dzieli się swoimi spostrzeżeniami w trakcie rozmowy;
– łączy sylaby w wyrazy;
– zna i rozpoznaje literę Ż, Z– wielką, małą, drukowaną i pisaną;
– uważnie słucha opowiadania, wypowiada się na temat ich treści;
– wie, że Polska należy do Unii Europejskiej, uczestniczy w podróżach na niby po krajach Unii Europejskiej;
– podaje nazwę ojczyzny – Polska i stolicy – Warszawa;
– zna symbole narodowe;
– opisuje flagę Polski;
– podejmuje próbę rozwiązania problemu: „Co mogą zrobić dorośli i dzieci z górą śmieci?”;
– uczestniczy w zabawach badawczych;
– wie, jak powstaje miód;
– zna rośliny chronione;
– aktywnie uczestniczy w zabawach rozwijających koordynację wzrokowo – ruchową i wzrokowo – słuchową;
– opowiada o członkach swojej najbliższej rodziny;
– współpracuje z kolega podczas ćwiczeń;
– porównuje obiekty pod względem długości;
– liczy w możliwie szerokim zakresie, nazywając liczebniki;
– liczy na palcach w sytuacjach zadaniowych;
– tworzy prace plastyczne inspirowane pięknem krajobrazów Polski;
– wykonuje upcyklingową pracę plastyczną;
– tworzy różnorodne kompozycje na dany temat;
– łączy różne materiały, tworząc kompozycje przestrzenne;
– okazuje radość z zabaw przy muzyce;
– estetycznie porusza się w takt muzyki;
– aktywnie uczestniczy w zabawach orientacyjno – porządkowych, bieżnych, skocznych, równowagi, czworakowania i ćwiczeniach kształtujących postawę;
– aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych i ćwiczeniach prowadzonych na placu przedszkolnym;
– aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych, rytmiczno – muzycznych z wykorzystaniem przyborów;
– aktywnie uczestniczy w spacerach i zabawach na świeżym powietrzu.